GF 16x24

Plener w Centrum Żeglarskim

Email Drukuj PDF

LETNI PLENER W CENTRUM ŻEGLARSKIM

Dnia 14 czerwca 2019 spotkaliśmy się na Basenie Górniczym skąd razem pojechaliśmy na letni plener do Centrum Żeglarskiego w Dąbiu.

Pogoda była wspaniała. Błękitne niebo odbijało się w wodzie. Jachty i łodzie motorowe pięknie prezentowały się na marinie a kaczki, kurki wodne i czaple pozowały do zdjęć.

Bawiliśmy się perspektywą robiąc zdjęcia na których ktoś stoi na pierwszym planie i "trzyma" za maszt dalej stojący jacht. Fotografowaliśmy też coś małego w naturze tak by wyglądało na zdjęciu jakby było ogromne.

O godz.12.00 wzięliśmy udział w uroczystości jubileuszowej z okazji 50 lat "Daru Szczecina". Na uroczystości był Prezydent Szczecina Piotr Krzystek i kilku kapitanów dowodzących jednostką "Dar Szczecina" na przestrzeni 50 lat. Obejrzeliśmy poświęcony "jubilatowi" film i wystawę fotograficzną.

Impreza zakończyła się pysznym tortem z wizerunkiem "Daru Szczecina" i kawą dla wszystkich uczestników uroczystości.

O godz.14.00 "Dar Szczecina" z przedstawicielem GF16x24 na pokładzie odpłynął w ponad godzinny rejs do Nabrzeża Starówka, by tam uczestniczyć w szczecińskich obchodach Dni Morza.

Plener zakończyliśmy sesją zdjęciową z "Darem Szczecina".